sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Lazy sunday...

Heips!

Eilen en jaksanut/kerinnyt kirjottaa kun lähdin illal Ogeliin sauna-iltaan,joka ei sit lopulta ollutkaan sauna-ilta.  Ilta kului alkoholipitoisia juomia maistelessa hyvässä kaveriseurassa. Pelailtiin kanssa Mallorcaa ja Unoa. Itse maistoin puolikkaan snapsilasin absinttia...mikä ei ehkä ollut mun juttu ja sit hitusen Shandya ,joka sekää ei ollut mun ykkössuosikki. Näin ollen olin itse siis melko selvinpäin,mikä kyllä oli oikeastaan mun tarkoituskin. T:n ihastus tuli siinä myöhemmin illal hakemaan sitä ja sen kyydis oli kans se mun juhannus seura...noloa...Lähdettiin sit poikien kans jatkamaan keskustaan ja mentiin I:n,R:n ja O:n kera Bakersiin. En itse hirveesti tykkää Bakersista,mut mentiin sinne ku R halus.
                   Tänään sit taas heräilin puolen päivän jälkeen ja olin erittäin tyytyväinen,että olin ollut oikeastaan selvinpäin. Äidin hyvä kaveri tuli käymään ja varattiin hotlareissu tallinnaan eli ollaan yks yö Virussa. Pääsee taas Stradivariuksen ja Bershkan aleihin<3 ja myös Viru keskuksen kauppoihin...
Boyfriend-shortsit ja tuubitoppi, H&M


Noi H&M:n tuubitopit on yks mun suosikkivaate kesällä. Ne sopii kaiken kanssa eikä tarvii rintsikoita alle kun noissa on sellainen sisäänommeltu rintsikkasysteemi. Lisäks olkapäät ruskettuu kivasti ilman olkainten rajoja:) Ai niin pakko sanoo et toi Yves Rocherin asteittain itseruskettava on ehkä noista mun kokeilemista tähän asti tehokkain. Oon käyttänyt nyt kolmena päivänä ja tuloksia alkaa selkeästi näkyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti