tiistai 10. heinäkuuta 2012

Takas kotona!

Morjens!

Täällä taas ollaan. En pystynyt kirjoittamaan Tallinnasta,koska iphonessa ei jostain syystä toiminut netti enkä hirveesti viitsinyt olla Virun maksullisella koneella,muuten kuin lukemassa meilit. Nyt oon kuitenkin takas kotona.
Eilen aamulla otettiin suunnaksi Viking linen terminaali ja mun oli pakko ottaa kuva tosta Longchampin matkalaukusta,joka on ihan unelmakevyt kantaa.
Asuna mulla oli lähtiessä Ginan neonpersikkaiset pillifarkut,henkkamaukan valkoinen toppi vuodelta nakki ja peruna sekä toi huivi Seppälän alesta. Jalassa mul oli Biancon ruskeat nahkaiset gladiaattorit. Kuva on siin viikkarin terminaalista...aina on kiva vähän matkustaa...ainakin mun ilme näyttää siltä.
Majoituttiin sit Viruun ja käytiin Merineitsin buffassa syömässä,jota en voi suositella,koska ruoka oli kylmää,kuivaa ja mautonta. Mut hei jotain hyvääkin...maistoin tiettämättäni simpukkaa...mikä jymy-uutinen :) Ruuan jälkeen suunnattiin kaikki eri teille. Mä suuntasin ekaks Rotermanniin aleihin. Berhskasta löytyi kiva tosi vaaleanharmaa löysä neule, ja Stradivariuksesta mukaan lähti farkkutakki ja luonnonvalkoinen pitsitoppi. Sit jatkoin viel Virukeskukseen ja kävin kaikis hyvältä vaikuttaneis kaupois mut onneks en sit löytänyt enempää ostettavaa. Mentiin viel porukal äiskän ja sen ystävän kans uudestaan shoppailemaa Virukeskukseen ja sit kahville. Tossa yllä on kuva jonka otin sieltä kahvilasta käsin.
Vähän näkymää vanhasta kaupungista kun etsittiin kivaa terdeä.
Löytyhän terdekin vihdoin ja saatiin tuopit kylmää Fizziä :) Päädyttiin Munkki kellarin terdelle tohon Vene-kadulle.
                    Tänään oli sit vähän chillimpi päivä ja lähinnä raahasin matkalaukkua kun noi halus tehdä viel ostoksia Sadamarketissa.
Laivalta ostin tollasen Chanelin huulipunan flirt-sävyssä,olin nimittäin voittanut vähän rahaa pelikoneesta. Kaikin puolin reissu meni ihan hyvin,paitsi muhun iski jonkilainen ruokamyrkytys tänään. Olin kans saanut tänään melko mieluista sähköpostia,mutta en kerro siitä enempää ennenkuin asia varmistuu...huomenna joudunkin heräämään jo ysiltä selvittelemään onko se juttu mahdollinen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti