tiistai 2. lokakuuta 2012

Tiistai

Heips!

Tosi tylsä otsikko,mut ei voi mitään.
Eilen suuntasin luennolle ton näkösenä. Eli taas perus H&M beige neuletakki ja Ginan harmaan mustat Lisa-farkut.  Tietysti sateisena päivänä jalassa mustat Hunterit :) Hain myös eilen Yves Rocherin paketin, jossa oli pari nestesaippuaa,sitrustuoksuinen suihkugeeli ja BB-voide. Olin viel saanut ilmaislahjaks kasvoveden ja cure solutions-naamion. Sitä naamiota testasin heti eilen illalla ja kyllä siitä tuli iho jotenkin freessimmäks niinkun siinä luvattiin :)  Tota BB-voidetta kokeilin tänään. Sitähän saa Suomesta vissiin vaan vaaleassa Light-sävyssä, joka sopii tietysti mun kalpeanaamalle kuin nyrkki silmään. Voide levittyi mun mielestä melko helposti vaikka olikin aika paksuhkoa. Sävy oli tosi vaalea, ehkä vaaleampi kuin esimerkiksi Garnierin vastaavassa tuotteessa,jota olen myös testannut. Tässä tuotteessa ei ole aurinkosuojaa kuten useimmissa BB-voiteissa on, mutta itseäni se ei ainakaan syksy/talvi käytössä haittaa. Voiteessa on hyvä tuoksu ja lisäksi se jättää ainakin mun sekaihon tarpeeksi mattaiseksi. En kokenut tarpeelliseksi lisätä puuteria voiteen päälle.
Tossa kuvassa mulla on siis sitä Yves Rocherin BB-voidetta ja sit innostuin tekemään kevyen päivämeikin eli Ruskeaa ja pinkkiä luomiväriä kevyesti siitä H&M:n isosta paletista, Lumenen natural code-sarjan persikkaista poskipunaa,Yves Rocherin vaalein kulmakynä, Lumenen natural coden ripsari ja Chanelin huulipuna sävyssä Flirt.
Ton BB-voiteen peittävyydestä viel sen verran,että ei ole ehkä ihan yhtä peittävä kun esimerkiksi just Garnierin vastaava tuote,mutta jos ihossa ei ole suurempia virheitä eikä hirveästi punaisuutta niin tää voide on tosi hyvä ja omasta mielestäni parempi kuin Garnierin voide,joka siis omaan makuuni liian öljyinen.
Mitä mieltä mun meikistä ja tosta Yves Rocherin BB-voiteesta? Sitä on varmaan joku muukin kokeillut :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti