keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Iloisia uutisia...

Tsaukki!

Kerroin eilen siitä kivasta sähköpostista,jonka olin saanut. Nyt paljastan, että se liittyi asuntoon,jota olin hakenut. Mulle tuli ilmoitus, että tää kyseinen kaksio on varattu mulle ja mun pitää perjantaihin mennessä päättää et otanko sen. Tänään sit vähän selvittelin asioita ja sit käytiin äidin kanssa katsomassa siellä asunnossa. Illalla sit lähetin vahvistuksen,että otan sen kämpän. Kämppä on mukavan kokoinen kaksio todella hyvien liikenneyhteyksien varrella Maunulassa. Ja tää ei siis ookkaan nyt kaupungin vuokra-asunto vaan erään vakuutusyhtiön. Muutto ois luultavimmin syyskuussa. Tää oli vaan tälläinen tosi lyhyt postaus, mutta en oo hommaillut tänään oikeen mitään kummempaa.Halusin vaan jakaa hyvät uutiset. Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti