lauantai 7. heinäkuuta 2012

If it makes you happy...

Heips!

Taas yks sadepäivä...eikä baariinkaan juuri tolla säällä huvita lähteä:( Ehdin onneks kävästä tossa alku ilta-päivästä T:llä värjäämässä sen kulmakarvat. Tai käytännössä mä lainasin ja sekoitin sille värin ja se itse värjäs ne:) Sit pohdittiin vähän T:lle reissuvaatetta kun se lähtee huomen viikon Tukholma-Oslo reissulle miesystävänsä kera. Oon vähän kade...no oonhan mäkin kyl menos maanantaina hotlareissulle Tallinnaan ja oon siihen ihan tyytyväinen. Ja miks en olis kun pääsee vähän kauppoi tyhjentämään ja äiti maksaa koko reissun paitsi tietty mun omat ostokset. T vippas mut Pakilan Lidlille ja sit hain sieltä vähän sapuskaa ennen kun tulin kotiin ja ehdinkin sopivasti ennen sadetta kun mulla oli vaan baltsut jalassa. Tänään oon taas miettiny et kaipaan uutta kiharahiuksista miestä mun elämään..kun toi yks ei voi vastaa ees mun viestiin :( Mul on fetissi sellasiin rokkareihin ja sit urheilijoihin.Erityisesti jääkiekkoilijoihin. Rokkareista niinku Jon Bon Jovi oli nuorena aika kuuma pakkaus ja just muutenkin vähän tollaset 80's rock miehet. Katselen täs samal muuten Merliniä subilta. Mun ihanne miehel on siis kiharat tai pitkät hiukset. Siilitukka on yök ja sit kans ihan lyhkäset. Sit pitää olla pyöreä namipeppu...lätkäperse<3 tai ainakin melko hehkee takamus. Tietenkin myös sellanen sopivan bodattu kroppa. Jos saisin sanoo yhden ihannemiehen niin se ois maalivahti Karri Rämö. Siinä on tosi hottis mies <3
Täs kans yks söötti mies videossa :) Tänään tällainen vähän tylsä postaus kun ei oo oikeen mitään kummempaa kerrottavaa. Huomenna ajattelin laittaa sen kuva vertauksen siitä miltä näyttää kun on viikon käyttänyt asteittain itseruskettavaa ja verrata alku tilanteeseen. Mut huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti