keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Joulu-aatto heinäkuussa...

Moi!

Voitteko kuvitella, toi Net-APorterin paketti tuli Lontoosta todella nopeesti vuorokaudessa eli sain sen jo nyt illalla. Tulin kotiin ja mulla oli paketti odottamassa :) Ja nyt sisältöön.
Tämmöinen hieno paketti mua odotti. Tosi tyylikäs mun mielestä. Ja parempaa on luvassa.
Aika ihana Marc Jacobsin laukku ja just sellainen kuin toivoinkin. Laadukasta italialaista nahkaa. Melko painavan oloinen verrattuna mun muihin laukkuihin. Tossa on vaan tollanen magneettilukko systeemi, joten ei ehkä paras laukku räntäsateeseen.
Michael Korsin korkkarit. Jenkkiläistä mitoitusta 6, joka vastaa kokoa 36. Hieman isohkot ja tavallaan arvasinkin et noi saattaa vaatia pohjalliset. 9cm korkoa ja tuntuu ettei ois korkoa ollenkaan.
Christian Louboutinin Pigalle korkkarit 10cm korolla. Hyvä ettei siellä ollut nyt myynnissä niitä missä on korkoa 12cm, koska oisin varmaan muuten ottanut ne ja taittanut jalkani. Nämäkin olivat ehkä puol numeroa liian suuret ja vaativat pohjallisen. Onneksi en ottanut isompaa kokoa, vaikka siellä suositeltiin ottamaan,koska noi on kuulemma pientä mitoitusta. Tuntuivat hyvältä jalassa ja pystyin ihan hyvin kävelemään noilla ainakin täällä sisällä. Eikä noista kyllä mitään ulkokenkiä tulekkaan. Pakko kyl sanoo et on ne aika kauniit ja kun sovitellessa mulla oli farkkushortsit jalassa noi kengät sai jalat näyttämään tosi pitkiltä. Ja samantien kun laittoi noi jalkaan niin tuli tosi naisellinen olo :) Paketissa oli vielä ne Diane Von Furstenbergin kuulokkeet,mut niistä en jaksanut ottaa kuvaa. Ehkä voin kuvata ne joskus toiste. Eilen muuten kiikutin postiin paperit,jota vaaditaan sitä mun kämppää varten. Mun unelmat alkaa pikkuhiljaa toteutua...enää puuttuu vaan se yks ja ehkä kaikkein tärkein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti