perjantai 13. heinäkuuta 2012

Sähellystä...

Moro!

Tää viikko on ollut tosi haipakkaa menoa. Alkuviikko Tallinnassa, ja tiistaina tosiaan tuli viesti tosta kämpästä. No ei siinä viel mitään,mut torstai aamuna mulle tuli sähköpostia kaupungilta ja nekin tarjos mulle asuntoa. Tää asunto ois kans ollut Maunulassa,mut huonommalla sijainnilla. Alusta asti mul oli huono fiilis jotenkin tota kaupungin kämppää kohtaan  ja torstaina kun kävin katsomassa sen tarkemman sijainnin, mulle selvis et siin samas kämpäs oon käyny joskus kylässä yhden jätkän luona...no arvatkaa halusinko sen kämpän...en todellakaan. Kävin kuitenkin perjantaina katsomas sitä ja totesin,että se on viel kaiken muun hyvän lisäks aivan kamalassa kunnossa. Mä olin jo heti ihastunut siihen vakuutusyhtiön asuntoon ja tää vaan vahvisti sitä. Kävin sit viel perjantaina verovirastossa hankkimassa todistuksia ja yliopistolla kun tarviin opiskelutodistuksen. Tietysti opintotoimisto oli kiinni...Olin täs kaiken muun viedessä mun huomion unohtanut,että lupasin kirjoittaa esittelyn keskustakampuksesta osakunnan lehden syksyn ekaan numeroon,joka on fukseille suunnattu. Jutun pitäs olla valmis sunnuntaina. Mul oli tarkoitus laittaa tähän postaukseen kuvia Tallinnan ostoksista ja H&M:n parista topista,jotka hain tänään postista, mut mul loppu sopivasti akku kännykästä,joten en saa siirrettyä niitä nyt koneelle. Mut esittelen ne shoppailut sitten huomenna tai nythän on jo lauantai eli teen lauantaille kaks postausta. Sorge kun nää pari viime juttua on ollut ihan tylsiä ja kuvattomia. Nyt on vaan ollut tosi kova kiirus ettei ole ehtinyt keskittyä mihinkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti