torstai 4. lokakuuta 2012

Torstai toivoa täynnä...or whatever !?

Moikkis!

Tänään aamulla selvisin taas vaihteeks luennolle puol tuntia myöhässä. Aamuluennot ei oo mua varten...ei jos ne alkaa ennen kahtatoista. Kuulun siis niihin ihmisiin,jotka valvoo myöhään ja nukkuu pitkään. Vielä kun noilla aamuluennoilla pitäis saada tehtyä muistiinpanoja oppimispäiväkirjaa varten ja ajatus ei viel kymmeneltä kulje ihan sitä rataa kun pitäis. No anyways luennon jälkeen hain Vuorikadun   Subwaysta sellasen puolikkaan fajitas-uutuuden ja söin sitä bussissa matkalla kämpille. Tosta Vuorikadun Subista saa alennuksen opiskelijakortilla jos joku ei tiennyt. Kämpillä kävin katsomassa postin ja vein roskat...
                    Tässä illalla oon pistänyt taas jotain juttuja huutikseen myyntiin. Laitoin rahan puutteessa esimerkiks mun vanhan Samsungin kännykän, joka on melko vähän käytetty ja hyvä kuntoinen. Saa nähdä haluaako siitä kukaan maksaa mitään. Se miks tartten nyt käteistä rahaa on tää :
Haluun noi Jeffrey Campbellin Lita-nilkkurit!!! Oon ostellut mun Klarnan tilin täyteen,joten nyt ainut vaihtoehto on käteinen tai sit odotella,että saan maksettua noita velkoja pois. Mun kaltaisen hätähousun ollessa kyseessä ton jälkimmäisen vaihtoehdon voi suunnilleen unohtaa.
                      Tein kanssa tossa pari päivää sitten tilauksen H&M:lle. Tilaus sisälsi seuraavat jutut:
Neuletakki

Neuletakki – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/03RQLW
Neuletakki trikoota. Neuletakissa on lyhyet hihat ja hapsut. Ei napitusta.
H;amp;Mwww.hm.com


ja

Neulepusero

Neulepusero – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/03ROB1
Neulepusero hienoa neulosta. Puserossa on avara pääntie.
H;amp;Mwww.hm.com


Että sellasta. Toi hapsuneule on mun mielestä tosi makea ja sininen neule tuo mun mielestä kivasti väriä mun muuten melko tummaan syyspukeutumiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti