lauantai 6. lokakuuta 2012

Väriä syksyyn :)

Jihuu!!!

Tänään taas tämmönen laiskottelu-lauantai ilman mitään kummempaa tekemistä. Tänään turva-asu päällä :)
Olin väsynyt mun pariin neuleeseen niin kiikutin ne tonne mun kämppään ja toin sieltä pari ruutupaitaa, joista mulla tänään päällä toinen. Farkut on noi tutut Lisat Ginasta ja paita H&M:ta. Silmälasit on iki-ihanat Marc Jacobsit. Mitäs mä sit tänään oon tehnyt? Lukenut Glamourin brittiversiota,yleisesti löhönnyt ja suunnitellut tulevia häitäni (vaan sulhanen puuttuu...) ja tilannut taas jotain henkkamaukalta.
Neulepusero

Neulepusero – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/03RPWK
Neulepusero palmikkoneulosta. Puserossa on pyöreä pääntie.
H;amp;Mwww.hm.com


Tällasen punaisen neuleen.Oli pakko saada kirkkaanpunainen kun mulla on ihan liikaa harmaata,mustaa ja beigeä/ruskeeta. Haluun väriä!

Paita

Paita – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/03RPWL
Hihaton sifonkipaita, jossa kaarroke läpikuultavaa pitsiä. Edessä napitus. Paidan takakappale on etukappaleita hieman pidempi.
H;amp;Mwww.hm.com


Näitä pitsi-decolteisia paitapuseroita oli vaan mustana ja just mun kokoa vaan jäljellä niin oli pakko tilata baari-paidaks. Vikaks tilasin tollaset kivat mustat ballerinat,joissa on strassi/niittisomisteita.

Ballerinat

Ballerinat – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/03ACWR
Ballerinat tekomokkaa. Edessä strassisomisteita. Kumipohjat.
H;amp;Mwww.hm.com


Alkaa noiden aika olla jo tältä kaudelta pikkuhiljaa ohi ja pitää vaihtaa nilkkureihin,mut laitan vaan sit kaappiin kevättä odottamaan. Odotankin kovasti mun Dr Martenseja saapuvaks Ellokselta. Eilen päätin tekonahkatakissa väristessäni, että tänään vaihdan Dieselin Winty-parkaan. Mulla on se sellaisena armeijan vihreänä. Veinkin takin aamulla ulos tuulettumaan ja kohta haen sen sisään niin voin taas ottaa sen käyttöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti