torstai 28. kesäkuuta 2012

Alennusmyynneissä ja ostokiellossa...

Ciao!

Tänään taas pitkästä aikaa jaksoin hieman meikkaillakin nassua ja kokeilin Rimmelin Wake me up-meikkivoidetta. Jonkun lehden mukana oli tullut sellainen näyte joka sattui olemaan itselle sopivaa sävyä (eli kaikist vaalein). Liian tummat näytteet luovutan suosiolla äiskälle tai T:lle, koska mikään ei oo mun mielestä törkeemmän näköstä kuin liian tumma meikkivoide ja kun siihen vielä yhdistetään tosi vaalea huulipuna tai kiilto ni ällötys vaan lisääntyy. Mulla on taustalla vuoden verran kosmetologin opintoja ja meikkaaja-maskeeraajan koulutus, mut oon sen verran laiska, että arkisin liikun yleensä meikittä tai käytän vaan huulipunaa/kiiltoa. Palatakseni tohon Rimmelin meikkivoiteeseen niin oli kyllä melko laadukasta ja tossa on vielä suojakerroinkin. Laitoin tietysti alle kosteusvoiteen, mutta silti mulla alkaa monesti meikkivoiteet vähän hilseillä tai mennä ruman näköseks kun ne on ollut monta tuntia naamassa, mutta tää näyttää edelleen hyvältä. Ja värisävykin on oikeasti vaalea eikä tosi tumma kuten Max Factorin Second skin-meikkivoiteen vaaleimmassa sävyssä. Voin siis tätä Rimmeliä suositella.
                    Lähdin ilta-päivällä keskustaan hoitamaan asioita ja tapasin T:n hakaniemessä. Käytiin Lindexin,Seppälän ja Sokoksen aleissa. Mä oon tällähetkellä niin persauki ja ostokiellossa kun olla ja voi. Kiva mun sitten käydä aleissa. No Seppälästä löytyi sitten ihana huivi, joka oli alessa vain n. 4€, joten T lainas mulle rahaa et sain sen:).  Vikaks käytiin viel Sokoksen kosmetiikka-osastol ostamas T:lle ihana ruskea Luomiväri-trio ja sit parit siveltimet. Kotiin tullessa kävin ärrältä noutamas mun Yves Rocher-paketin. Ja arvatkaa mitä? oon ihan sika tyytyväinen noihin tuotteisiin. Toi sunkissed-meikkigeeli oli just sellasta mitä halusinkin. Tosin testasin sitä vasta käteen. Ja noi suihkusaippuat tuoksui just ihanalle. Mulle on tulossa toinenkin paketti Yves Rocherilta, kun mun oli pakko saada aurinkopuuteri, joka on kuitenki tarpeeks vaalea mun super-vaalealle iholle. Äsken söin tos tollasen leikkeen ja sit join noi viime viikoiset roseeviinit loppuun eli kaks lasillista ja tietenkin paljon vettä. Mut oli kutsuttu illaks T:n ihastuksen luo,mutte vaan jaksanu...mut ehkä pian.
Jeps...tosi hyvältä taas näytän...ainiin... huivi on Bianco footwearilta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti