keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

laiskottelua...

Tsaukki!

Pari päivää tässä vaan tullut hengailtua...En oo saanut oikeen mitään aikaiseksi. Toisaalta kuinka voisinkaan kun opintotoimistokin on kiinni ja aukeaa vasta maanantaina. Eilen kävin kyllä moikkaamassa T:a kun se oli maanantaina kotiutunut viikon reissusta. T oli tuonut mulle brittiversion Ellestä ja mulla onkin ollut tässä lukemista kun itse olin ostanut Glamourin ja tänään tuli Cosmo postissa. Katseltiin siinä reissukuvia ja jubailtiin mm. mun tulevasta kämpästä ja miehistä niinku yleensä. Kuulin tossa tänään yhden itseeni liittyvän jutun ja pakko sanoa, että mua ärsyttää ihan älyttömästi paskan puhuminen selän takana ja kateus. Ja muutenkin arvosteleminen sellasista asioista, joista ei tiedä.
               Tiedän, että mun elämäntyyli saattaa ärsyttää jotain ihmisiä, mutta mä oon sitä mieltä, että jokainen tekee kuitenkin elämässään omat valinnat ja ketään ei esimerkiksi suomessa pakoteta perheen perustamiseen. Mä nautin mun itsenäisyydestä ja siitä, että saan käyttää mun vähät rahani siihen mihin itse haluan. Mulle on myös tärkeetä, että saan mennä ja tulla miten itse haluan enkä ole kenellekkään tilivelvollinen elämästäni. Musta on kiva juhlia ja tavata kavereita ja olla välillä yötäkin poissa kotoa. Jos ois lapsia niin sellainen ei olisi mahdollista. Nyt mun itsenäisyys vielä korostuu kun pääsen muuttamaan pois vanhempieni luota. Mulla ei ole koskaan ollut mitään biologista kelloa, joka tikittäis tai erityistä tunnetta, että haluisin lapsia. Haluan kyllä ihanan miehen ja parisuhteen, mutta ne lapset ei ole mulle mikään välttämättömyys. Periaatteessa mielummin haluisin elää jonkun ihanan miehen kanssa kahdestaan tai sit meillä vois olla koiria ja kissoja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti