maanantai 18. kesäkuuta 2012

Maanantai, taas saapuu aivan liian aikaisin kai...

Tänään heräsin taas puoliltapäivin, koska olin valvonut taas viime yönä about kahteen. Mä en saa öisin unta, koska on liian kuuma ja koska ..no mä vaan oon enempi ilta/yöihminen. Paras aika tehdä hommia on oikeestaan yö. Ja muutenkaan mun aivot ei oikeen toimi ennen puoltapäivää. Sit käväsin ilta-päivällä keskustassa hoitamassa asioita eli syömässä ylioppilasaukion Unicafessa, apteekissa ja Kicksissä. Kicksistä ostin John Friedan tollaset blondille sopivat väriä korjaavat shampoon ja hoitoaineen, joiden pitäis tehdä hiuksista käytännössä vähemmän kusen keltaset. Purkit maksoivat noin kympin kappale.
Viimeks käytin saman merkin Go Blonder-sarjan shampoota ja hoitoainetta. Niiden luvattiin vaalentavan hiuksia asteittain. Itse en huomannut ehkä varsinaista vaalentumista, mutta kyllä ne vähän mun hiuksia kirkasti ja tyvikasvusta tuli ehkä hieman luonnollisemman näköinen. Ainut miinus oli se,että päänahka hieman ärsyyntyi noista tuotteista.
Tämän näköisenä lähdin pyörimään keskustaan: toppi, Gina Tricot ja farkkushortsit, H&M


Viime yönä iski paniikki kun en saanut yliopiston almaa auki. Alma on siis sellainen sivusto mis on mm. sähköposti yms. En tietenkään tajunnut et siihen sähköpostiin pääs toistakin kautta. No syy miks menin paniikkiin oli se, että luin suomi24.fi keskustelupalstalta Kalasataman vuokrakämppiin valittujen saaneen jo sähköposteja ja ajattelin et mut on ehkä valittu enkä oo vastannut tarpeeks nopee ni mut skipataan. Sit kun vihdoin pääsin sinne mailiin niin eihän siel mitään ollut ku vaan ainaisia bilekutsuja. Oon ollu about puolvuotta kaupungin asuntojonossa ja "erittäin kiireellisenä", mut pikkuhiljaa alkaa vituttaa niiden meininki kun ei sieltä mitään kuulu. Oon käytännössä valmis muuttamaan melkeen minne vaan paitsi itä-helsinkiin. Hain kyllä niihin Arabianrannankin uusiin kohteisiin, et ajattelin nyt kattoo kuuluuko niistä mitään ja sit pitää varmaan vuokraa joltain yksityiseltä.HOAS:in soluihin en mee, koska käytännös asun jo nyttekin ihan tarpeeks solus ku asun vanhempien luona. Hain etupäässä sellasta vajaa 50 neliöistä kaksioo kun enhän koskaan tiedä et millon mul sit onkin joku asuinkumppani ni ei sit tarvii kokoajan olla hakemas uutta kämppää ja haluun sinne muutenkin sellasen kunnon 160cm leveen parisängyn. Haaveissa on myös Ikeasta sellainen ihana sohva, mut siitä lisää ehkä myöhemmin. Noit kämppähakemuksii oon myös laittanu Ilmariselle, Lotta Svärdeille, S-asunnoille, VVO:lle, New Secille ja Satolle. Mut esimerkiks Satolla on tosi kalliit kämpät enkä ihan oikeesti haluis sellaseen 20 neliöiseen koirankoppiin. Tietääks kukaan millasta porukkaa noissa S-asunnoissa asuu kun äiti varoitteli et älä hae. Nyt voisin mennä maistelee raparperipiirakkaa, joka just tuli uunista ulos :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti