sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Blogin starttailua...

No niin.. oon jo kauan miettinyt oman blogin perustamista ja nyt sitten tuumasta toimeen. Ehkä olisi syytä kertoa vähän itsestään näin aluksi. Olen Katriina, kavereille Kata. 30-vuotias opiskelija Helsingistä. Kiinnostuksen kohteita ovat mm. muoti, miehet,biletys,matkustelu, sanoinko jo miehet...Mitäpäs muuta kertoisin itsestäni? Asun vanhempieni luona, tosin nyt on kovasti oma kämppä haussa. Lähimmässä ystäväpiirissäni on enemmän miehiä kuin naisia..no onpa tosi kiinnostavaa :) Musiikkimaultani olen melko kaikkiruokainen. Ainoastaan kotimaisesta iskelmä/tangomusiikista en tykkää enkä pahemmin jazzista, joten sellasesta tykkäävien ei ehkä kannata lukea tätä blogia...eh, just kidding :P Seuraavaks vois ehkä lisätä ekan kuvan itsestäni...jännää!!!
Toi kuva on viime keskiviikolta ja asuna on: tuubitoppi, H&M
                                                                       Shortsit, Topshop
Kenkinä käytin Henkkamaukan perusvalkoisia tennareita :) Laitetaan lisää kuvia...
Tiistaina olin kavereiden kanssa radio aallon järjestämässä konsertissa Kaisaniemen puistossa ja siellä tuli otettua pari kuvaa. Aurinkolasit ovat RayBanin aviatorit ja huulipunan Rimmelin kosteuttavaa, sävyn nimi Coral queen.
Hauskaa oli ja instagrammil taas leikitty :D

Tässä taas parempaa asukuvaa. toppi, H&M
                                                  laukku,H&M
                                                  farkut,Gina Tricot
                                                  pitsiballerinat, H&M ja kädessä mytyssä oleva musta neuletakki Only :)

Happoradion lopetettua lähdettiin menee viiden tunnin seisomisen jälkeen. Eniten olin odottanut Reckless loven keikkaa, joka on tällä hetkellä mun ehdoton suosikki Suomalaisista bändeistä. Niissä on jotenki niin paljo sitä samaa energiaa mitä oli Bon Jovissa alkuvuosina ja Bon Jovihan on kuiteski yks mun all time-favorite. Ei toi Olli ihan Jonin veronen oo mut melkeen. Mun pahe on just noi rokkarit ja sit urheilijat, etenki jääkiekkoilijat<3 Jos miehel on hyvä kroppa,kunnon perse, kiharat tai pitkät hiukset niin nam.
2010 valmistuin Eiran aikuislukiosta. Myöhäiset onnittelut tämän kevään ylioppilaille ja toivottavasti pääsette sinne mihin haitte. Tsemppiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti