perjantai 29. kesäkuuta 2012

Kassialma

Hello!

Toin Yves Rocherilta tilaamani paketti tuli siis eilen ja tänään testailin tota niiden vartalolle käytettävää asteittain ruskettavaa kosteusvoidetta. Levitin sitä koko kroppaan ja toivon ,että purkista riittäis ainakin viiteen kertaan. Tuoksu oli jännän mausteinen ja vähän erilainen kun Garnierin ja Lumenen vastaavissa tuotteissa. Mut jännityksel odotan miten toi väri tosta lähtee syvenemään ja kertoilen sitten tuloksista. Ekan käytön jälkeen on lähtötilanne tämä:
Oon tosin aiemminkin kesällä käyttänyt noita tuotteita eli ehkä toi reisi ei ole niin valkoinen kun voisi olla :) Mut siis toi Yves Rocherin purkki on tän näköinen.

Paketissa tuli kanssa Sunkissed meikkigeeli, mutta sitä en ole vielä ehtinyt testailla. Mun ostolakosta huolimatta käväsin tänään hakemassa Seppälän alesta sen laukun mitä eilen himoitsin. Ja se olikin vaan 12 €  eli -60% alessa :)
Hei, saanko kysyy et miks toi kuva on tollanen... :( Mut joo tollanen  tosi tilava laukku mis on viel irrotettava olkahihnakin. Tällaiselle kassialmalle, joka kuskaa aina melkeen koko omaisuutensa mukanaan on ihan omiaan tollanen vähän isompi laukku :) Ainakin hakaniemen Seppälässä toi oli vika raidallinen yksilö, mut sellasii käärmekuvioisia oli vielä jäljellä. Toi oli mun mielestä kivempi, koska noi värit ja muutenkin raita kuviona sopii mun mielestä lähes kaiken kanssa.
Tässä on se ihana huivi, jonka T osti mulle eilen samaisesta Seppälästä 4 eurolla :) Rakastan noita värejä...kylmän ja lämpimän kontrasti. Huomenna illalla pitäs suunnistaa Ogeliin yhden kaverin luo kun sen vanhemmat on mökillä. Olis taas illanvietto tutussa kaveriporukassa ohjelmassa. Tänään mulla on poikkeuksellisesti vähän tämmöinen hiljaisempi perjantai...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti