perjantai 28. syyskuuta 2012

Melkein lokakuu...

Jepajee!!!


Pakko ekana pyytää anteeks yli kahden kuukauden mittasta kirjoitustaukoa,mutta tässä on nyt ollut säätöä enemmän kuin tarpeeksi...osa liittyy perheeseen eikä siitä sen enempää ja suurin osa on liittynyt mun muuttoon ja muuhun siihen liittyvään. Sit viel uus lukukausi yliopistollakin alkoi ja mulla on taas ihan hirveen suuri opiskelumotivaatio. Muuttoa oon tässä nyt puuhannut syyskuun puolvälistä asti. Eikä se oo vielkään valmis itsestä riippumattomista syistä. Kun yks tietty perheenjäsen vois joskus tulla sen pakettiauton kanssa, että mun tavarat saatais siirrettyä uuteen osoitteeseen. Oon siis muuttamassa pois vanhempien luota tohon 10min bussimatkan päähän ja mul on siel kämpäs tällä hetkellä suurin osa mun vaatteista, uusi Ikeasta ostettu sänky ja sängyn kanssa samaa sarjaa oleva yöpöytä härdelli. Niin ja sit mulla on sellanen Ikean riisipaperijalkalamppu :) Kuvaa mun uudesta asunnosta laitan tänne heti kun saan sitä vähän enemmän sisustettua tai edes sänkyyn lakanat.

Pari päivää sitten lähdin luennolle tämän näköisenä: Harmaanmustat Lisa-farkut, Gina Tricot
                                                                                  Lila toppi,H&M ja harmaa neuletakki,H&M

Just lähdössä :) Takki, H&M
                         huivi, Nizzasta
                         kenkulit,Converse

Tänään kävin Ärrällä palauttamassa Henkkamaukan paketin, jossa oli luumun väriset farkut ja sellanen valkoinen neulepusero,jossa oli hopeista lankaa joukkoon neulottuna. En tykännyt. Noissa farkuissa oli ongelmana se kun ne mun mielestä oli liian ohutta denimiä ja tosi pehmeetä. Sellasiin tulee yleensä heti polvipussit. Tykkään yleensä vähän jämäkämmästä denimistä. Samalla kun palautin noi niin hain Hobby Hallin paketin, jossa oli kolme paria verhoja, jotka äiti oli tilannut mulle.  Kahdet Hyrrä-verhot eri värisinä ja sit sellaset valkoiset voilee-verhot,jotka tulee todennäköisesti makuhuoneeseen. You'll see...
Arvatkaas mikä toi on ? No tietysti teippiteline. Näin tollasen Suomalaisessa kirjakaupassa ja pakkohan mun oli se ostaa. Korkokengän mallinen teippiteline...onks mitään näin söpöä. Maksoi n.12€
                      Tänään tein taas vähän tuhoa Elloksella, vaikka oonkin ostokiellossa. Tilasin Dr. Martensin mustat maiharit ja Wonderbran beiget olkaimettomat rintsikat. Onneks kalleimmasta tuotteesta sai -40% niin noista maiharien hinnasta lähti aika isohko summa pois, mikä tietysti ilahdutti mun tiliä. Mä en tiedä mikä mut sai yht'äkkiä innostumaan noista maihareista, mutta kyllähän ne oikeesti sopii melkein kaikkien vaatteiden kanssa, eiks niin? Nyt pitää tästä pikkuhiljaa alkaa kömpiä nukkumaan,mut palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti