keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Pikku-lauantai...

Heippa kaikki!!!

Eilen illalla tein vielä tilauksen Yves Rocherille. Tilasin pari nestesaippuaa, jotka olivat huippu edullisia eli noin 2€/kpl, Ananas-kookos suihkugeeliä sellaisen ison 400ml purkin, Monoi-suihkugeeliä, joka kanssa oli vaan 1,90. Eniten kuitenkin odotan asteittain itseruskettavaa vartalolle käytettävää kosteusvoidetta sekä sun kissed-meikkigeeliä, jonka tilasin vaaleimmassa sävyssä. Oon koko alkukesän käyttänyt lähes joka päivä tollasta asteittain itseruskettavaa kosteusvoidetta, koska mun iho on niin vaalea etten uskalla käyttää tavallista itseruskettavaa. Oon käyttänyt Garnierin body glow tuotetta ja sitten tota Lumenen kevyesti päivettävää tuotetta, jota voi käyttää myös kasvoille. Oon tykännyt enemmän tosta Lumenen tuotteesta, koska sitä voi laittaa myös kasvoille ja lisäksi se ei ehkä ole yhtä rasvainen kuin toi Garnierin. Garnierin tuotteessa on myös hileitä, joista en erikoisemmin välitä. En ole ikinä kokeillut Yves Rocherin vastaavaa tuotetta, joten nyt odotan sitä mielenkiinnolla. Ai niin tosta Lumenen purkista on riittänyt mulle koko kroppaan noin viiteen levitys kertaan. Ja Anttilan tarjouksessa se tais maksaa 9,90.
Yves Rocherin vastaava tuote on hieman edullisempi, varsinkin nyt kun se on tarjouksessa.
Tänään käväsin vaan keskustassa Unicafessa syömässä ja lataamassa bussilipun. Sen jälkeen syvennyin Cosmopolitaniin, joka oli tullut postissa :) Täällä meilläpäin on ollut asfalttimiehiä tietöissä, mutta mun pettymykseks ne kaikki on keski-ikäisiä ja pömppömahaisia ukkoja. Missä ovat 20-30v komeat ja sporttiset miehet pyykkilauta vatsoineen. Toivotaan et huomenna ois tossa meidän talon vieressä eri miehet niin mullakin ois vähän jotain silmäniloa. Niin ja otinhan mä itsestäni taas muutaman kuvankin ;)
Hyi mikä ilme :(

tissi-pose :D


t-paita, Monki
shortsit,H&M  ja silmälasit Marc Jacobs

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti